Οι μαθητές του ομίλου, χρησιμοποιώντας το περιβάλλον MicroWorldsPro και τη γλώσσα προγραμματισμού LOGO, δημιούργησαν ένα παιχνίδι πλατφόρμας, κάποιες φορές και με περισσότερες από μία πίστες, όπου μια χελώνα πρέπει να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη διαδρομή, ώστε να φτάσει στο τέρμα, ξεπερνώντας τα εμπόδια που θα βρει στο δρόμο της.
Είμαστε μια ομάδα μαθητών του Πρότυπου Γυμνασίου Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων, που μας αρέσει πολύ ο προγραμματισμός. Δημιουργούμε τα δικά μας προγράμματα μέσα από διάφορα προγραμματιστικά περιβάλλοντα και κάνουμε τον υπολογιστή να δουλεύει για μας.
Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων - Όμιλος Προγραμματισμού: 2020-21, 2021-22, 2022-23
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Παρακάτω παρατίθενται μερικές εργασίες του Ανδρέα Μανή στην ψευδογλώσσα της Γλωσσομάθειας. Διαχωρισμός Ψηφίων Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δέχ...
-
Αυτό είναι ένα πρόγραμμα ΓλωσσοΜάθειας, το οποίο υπολογίζει το εμβαδόν τετραγώνου, ορθογωνίου και τριγώνου από τον Άγγελο Παπαγεωργίου. Φωτ...
-
Το παρακάτω πρόγραμμα του Ανδρέα Μανή βρίσκει τη μέση τιμή μεταξύ τριών τιμών των αλμάτων που έκανε ένας αθλητής. Αν η μέση τιμή των αλμάτω...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου