Εφαρμογή: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
Οι μαθητές του ομίλου, χρησιμοποιώντας το περιβάλλον MicroWorldsPro και τη γλώσσα προγραμματισμού LOGO, δημιούργησαν ένα παιχνίδι πλατφόρμας, κάποιες φορές και με περισσότερες από μία πίστες, όπου μια χελώνα πρέπει να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη διαδρομή, ώστε να φτάσει στο τέρμα, ξεπερνώντας τα εμπόδια που θα βρει στο δρόμο της.
Παπαγεωργίου Άγγελος
Τσαρούχης Δημήτρης
Παπαστεφάνου Δημήτρης
Νάκος Μάξιμος
Πατρώνης Μανώλης
Σαούγκος Γιώργος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου